środa, 5 sierpnia 2009

Klamotten

Prezentuję dziś kilka drobiazgów z mojej szafy (i nie tylko mojej...)
Pasek jest zdobyczą moją i mojej siostry z sh... Znalazłam go ja, jednak kupiła go moja siostra, bo na mnie jest za krótki:( Ale bardzo mi się podoba... Na zdjęciu wygląda na bardzo długi, to jednak pozory... ;(






Buty są z poprzedniego sezonu... Ale nadal mi się podobają;p





Pierścionek to pamiątka z Trójmiasta (chyba kupiłam w Sopocie). Mam go już 2 lata;p Srebro+bursztyn+moje nierówne paznokcie;/

3 komentarze:

Monika pisze...

Zaraz Cię tu pewnie ktoś zjedzie za te "szpice", ale nie będę to ja, bo mi się akurat takie buty podobają, co jest ewenementem w tej społeczności :)

MustHaveFashion.pl pisze...

mi do gustu przypadł ten pierścinek w kolorze waniliowego budyniu, przepiękny!

riennahera pisze...

pasek! piękny.