środa, 27 lipca 2011

tatoo.






















Pics are from www.weheartit.com

11 komentarzy:

Pela pisze...

świetne tatuaże ;)

TRIANGLE CLOUD pisze...

zegarek i kotwica przemega :D

made-vogue pisze...

marzy mi się tatuaż, a te które tu prezentujesz trafiają w mój gust ;-)

PW pisze...

zegarek jest dziwny :o

Sandy Label pisze...

zajebiste zdjęcia! dużo inspiracji<3

Quintessence of Beauty pisze...

Właśnie zastawiam się nad tatuażem, w końcu zostaje na całe życie :)
Dodajemy Cię do obserwowanych i zapraszamy do nas! :

http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/
Pozdrawiamy :)

bezbrody pisze...

Zegarek o raz myszki Minnie i Mickey - istne cuda! :)
Mam swój jeden tatuaz, no dobrze jeden ale dosc duzy - na cała długosc żeber i aż sie prosi, kusi o kolejny ;)

sou pisze...

Ptaszki w niemal każdej postaci są nieziemskie :))) ja nad nimi właśnie myślę.
I nawet widzę, że jeden obrazek nam się zdublował :P

Olga Lewandowska pisze...

Tylka ten z zegarkiem mi nie podchodzi, a reszta super! :D Aż mam ochotę na tatuaż:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

Anonimowy pisze...

świetne, najlepszy znak chanel za uchem *.* zapraszam do mnie!

Jagoda&Nadia pisze...

Boskie tatuaże :D sama jestem od nich uzależniona chyba