poniedziałek, 14 grudnia 2009

inspiracje...

Jestem chora;/ Byłam na ten weekend umówiona na sesję, ale stan zdrowia-mój i mojej fotografki nie pozwolił na to... ;/ wrr... od czwartku nie wychodzę w ogóle z domu... Jedynym plusem jest fakt, że nie muszę marznąć na dworze (nie lubię zimna), a ponoć przez te parę ostatnich dni spadła nieźle temperatura...
Z racji tego, że nie mam możliwości zrobienia jakiś fotek, wstawiam kolejne inspiracje...
Tym razem nieco bardziej eleganckie kombinacje:)

















Szczególnie podoba mi się jej futerko z 5 zdjęcia i outfit z 6 (patrząc od góry)->to takie 2 moje ideały:)

4 komentarze:

Bobs. pisze...

nie lubię jej, w ogóle mnie nie inspiruje, jej styl jest jakiś płytki i bez fantazji jak dla mnie, ale na przedostatnim zdjęciu wygląda fajnie. Pomysł z falbaną jest super.

cherrycolla pisze...

mki się jej styl nie podoba, zawsze nosi to samo, szpilek nie zdejmuje - i bedzie miec operacje bo zniekształcila stopy. nie uśmiecha się i dla mnie nie jest żadna inspiracją. ehh wole osoby bardzo pozytywne

Lilee pisze...

ergghhhh love her so much! great style!

luka pisze...

mi sie wydaje ze ma poczucie stylu, zawsze elegancka i na czasie. a najlepsza jej stylizacja to chyba z 6 zdj