poniedziałek, 14 grudnia 2009

inspiracje...

Jestem chora;/ Byłam na ten weekend umówiona na sesję, ale stan zdrowia-mój i mojej fotografki nie pozwolił na to... ;/ wrr... od czwartku nie wychodzę w ogóle z domu... Jedynym plusem jest fakt, że nie muszę marznąć na dworze (nie lubię zimna), a ponoć przez te parę ostatnich dni spadła nieźle temperatura...
Z racji tego, że nie mam możliwości zrobienia jakiś fotek, wstawiam kolejne inspiracje...
Tym razem nieco bardziej eleganckie kombinacje:)

















Szczególnie podoba mi się jej futerko z 5 zdjęcia i outfit z 6 (patrząc od góry)->to takie 2 moje ideały:)

4 komentarze:

Bobs. pisze...

nie lubię jej, w ogóle mnie nie inspiruje, jej styl jest jakiś płytki i bez fantazji jak dla mnie, ale na przedostatnim zdjęciu wygląda fajnie. Pomysł z falbaną jest super.

divanaurlopie pisze...

mki się jej styl nie podoba, zawsze nosi to samo, szpilek nie zdejmuje - i bedzie miec operacje bo zniekształcila stopy. nie uśmiecha się i dla mnie nie jest żadna inspiracją. ehh wole osoby bardzo pozytywne

I V Y pisze...

ergghhhh love her so much! great style!

. pisze...

mi sie wydaje ze ma poczucie stylu, zawsze elegancka i na czasie. a najlepsza jej stylizacja to chyba z 6 zdj