sobota, 5 września 2009

sweterek

Ostatnio pogoda się popsuła i jakos tak nie mam natchnienia na jakieś oryginalne zestawienia moich ciuchów. Prezentuje dziś stare zdjęcia (nawet bardzo;p), ale jakoś mam sentyment do tego sweterka. Kiedyś należał on do mojej mamy. Przez długi czas leżał podarty na szwach na dnie jej szafy... Jakiś czas temu ana postanowiła znów go przywrócić do życia:)










Obecnie mam już dużo dłuższe włosy...



spodnie - Redstar
korale - prezent od babci (retro mmm^^)



A jak sweterek? Opłacało się go wyciągać z dna szafy? ;p

7 komentarzy:

6roove pisze...

jasne, mnie sie bardzo podoba

Surinami pisze...

śliczny ten sweterek :)

Anonimowy pisze...

świetny :) taki romantyczny !

aleksandra pisze...

Łał, super - wyglądasz w nim i z tymi perłami jak z lat 30 ;))

Gia pisze...

Ładny, choć kolor trudny do noszenia.

Anonimowy pisze...

Uroczy sweterek:-)

Cioteczka pisze...

Sweter genialny! korale świetne:)